اسمع وشوف كلمات أغنية " انا مش هافية " الجديدة من المطرب الشعبي أحمد شيبة على ابن كايرو ، ويمكنك تحميل الأغنية مجاناً من موقع YouTube من خلال مراجعة هذا البرنامج .

* يمكنك الاستماع ومعرفة كلمات أحدث الاغاني من خلال هذا الرابط كما يمكنك تزويدنا بكلمات الأغاني وستظهر على موقعنا بأسمك من خلال هذا الرابط .

كلمات أغنية انا مش هافية أحمد شيبة الجديدة 2015
كلمات أغنية انا مش هافية أحمد شيبة الجديدة 2015
كلمات أغنية انا مش هافية
الدنيا ماشية بدهرها .. وحطت عليا .وقالتلي لما سألتها .. أنت الضحية .حرام يا دنيا مش كدا .. ده كتير عليا كل ده .متاخدنيش كبش فدا .. أنا مش هافية .انا بتقطع من جوايا .. ونسيت طعم الفرحة .وانتي يا دنيا مش فكراني .. غير بالنار والجرح .كل ما اجي افرح حبة دايماً بتعذبيني .كأن ما بيني وبينك طار .. وحالفة لتوريني .عمالة فيا تشيلي وتحطي .. أعلي شوية وانتي توطي .نفسي يا دنيا تحني شوية .. نفسي تحني مرة عليا .ده انتي يا دنيا بتلعبي بيا لا .. ده حرام وكتير .--نفسي الاقي حظي معاكي وانسى همومي مرة .. ده انا طول عمري عايش وياكي ع الحلوة والمُرة .متوهانا ومجننانا .. وقالبة كياني ومعذباني .حرام عليكي .. ابوس اديكي .متوهانا ومعذبانا .. وقالبة كياني ومعذباني .كل ما اجي افرح حبة دايماً بتعذبيني .. كأن ما بيني وبينك طار وحالفة لتوريني .عمالة فيا تشيلي وتحطي .. أعلي شوية وانتي توطي .وانا وياكي ف نار متغطي .. وشايل حمل كبير .نفسي يا دنيا تحني شوية .. نفسي تحني مرة عليا .ده انتي يا دنيا بتلعبي بيا .. لا ده حرام وكتير .

إرسال تعليق

يتم التشغيل بواسطة Blogger.

ابحث في المدونة

 
Top